Menarik untuk dibaca :

20 November 2014

Kebaikan Bahan Dalam Produk Harum Malam Yang Patut Anda Tahu


Rasanya memang sedap. manis dan ada macam rasa laici gitu..sekali cuba rasa nak lagi..Itu mulut saya la yang rasa macam laici. Mulut anda kalau rasa mungkin berbeza. Entah-entah ada yang cakap..eh rasa macam ayam goreng lah!...zaza cakap macam laici!!...haa..jangan la marah pula..tapi betul la macam laici je bila saya makan..enak sangat..bau nya pun memang harum dan saya betul-betul suka. 

Produk Harum Malam dari Legacy Secret ni saya ambil bukan setiap hari. Sebabnya ada suplemen lain yang turut saya amalkan. Takut juga kalau campur-campur nanti. Jadi saya ambil hanya waktu tertentu. Sekali dalam seminggu gitu.


Suplemen Dalaman Harumkan Tubuh 

Harum Malam ni membantu anda mendapatkan tubuh yang sihat dan mencegah bau badan. Selain itu ia memberikan tenaga dan stamina sepanjang hari. Kalau ada yang menghadapi masalah bau badan, boleh la cuba amalkan Harum Malam ni....bukan untuk yang ada masalah bau badan je, untuk anda yang nak sihat  dan bertenaga pun boleh amalkan. Harum Malam ni juga boleh membantu mencegah masalah dalaman nak-nak untuk kita kaum wanita ni..memang sesuai la diminum.

Saya pun ambil sebab ada masalah dalaman yang kurang sihat. Jika diamalkan selalu inshaallah anda akan dapat lihat kesannya. Saya pun baru juga cuba Harum Malam ni sebenarnya. Sebelum nak telan tu, haaa..bacalah selawat dan doa minta disembuhkan masalah kesihatan yang dihadapi... itulah yang saya selalu buat bila nak telan suplemen atau produk kesihatan lain.

 Kebaikan Pengambilan Harum Malam Yang Patut Anda Tahu, harum malam, produk harum malam

Kandungan Bahan Dalam Harum Malam

Anda yang ambil Harum Malam ni tak perlu bimbang sebab kandungan dan bahan yang digunakan adalah selamat. Dirumus dengan ekstrak ros yang berfungsi merawat kulit. ia membantu mengecilkan pori-pori dan mengawal kulit berminyak sekaligus membuatkan kulit kelihatan berseri dan segar.

 Kebaikan Bahan Dalam Produk Harum Malam Yang Patut Anda Tahu, bahan utama harum malam, khasiat harum malam, produk harum malam
Bahan Utama Harum Malam

Dan juga ekstrak herba seperti :

Sirih berfungsi merawat masalah keputihan dan bau yang kurang enak di bahagian intim

Buah Tin -  buah tin membantu meningkatkan ketahanan tubuh badan, mengurangkan kolestrol,       menyihatkan badan dan mencegah serangan jantung koroner. Ia kaya dengan Omega 3 dan Omega 6, serat, kalium dan kalsium.

Madu Madu berfungsi melembutkan kulit, memberikan tenaga dan stamina, membasmi bakteria dan menyembuhkan luka, mengurangkan masalah jerawat dan menyihatkan tubuh.

Kismis - Kismis adalah buah anggur yang dikeringkan. Mengandungi vitamin C, zat besi,kalium, kalsium, folat dan B6. Kismis berfungsi membantu mendapatkan tulang dan gigi yang kuat dan sihat. Memberikan tenaga dan menguatkan daya ingatan

Strawberi kaya dengan vitamin C  dan serat yang melambatkan penuaan dan melancarkan sistem penghadapan. Selain itu ia juga mampu merendahkan tekanan darah dan menyihatkan jantung

Buah Goji kaya dengan kalium, natrium, fosforus, zat besi, magnesium, dan zink untuk metabolisma tubuh badan dan memberikan tenaga

Limau Purut  Limau purut kaya dengan asik sitrik dan membantu mengekalkan kelembapan kulit. Juga membantu mencegah bau badan. Selain itu, Limau purut juga dapat merawat luka dan melancarkan peredaran darah

Pueraria Marifica -   berfungsi mengurangkan garis halus pada wajah ( anti-penuaan ). Membantu merawat masalah rahim wanita, masalah keputihan, memberi tenaga dan melangsingkan tubuh


Kayu Serapat  Membantu mencantikkan kulit, mengukuhkan otot badan dan melancarkan peredaran darah

Buah Delima kaya dengan kalium dan zat tanin. Berfungsi sebagai anti-oksidan, membasmi bakteria dan melancarkan sistem pencernaan tubuh

Peurarea Lobata -   fungsinya dapat membantu merawat masalah seperti migrain, jangkitan bakteria, tekanan darah tinggi dan melancarkan peredaran darah


Manjakani  manjakani berfungsi membasmi bakteria dan mencegah bau di bahagian intim

Daun Senna Daun Senna berfungsi merawat masalah sembelit, mengalakkan pertumbuhan sel baru dan melancarkan peredaran darah


harum malam, produk harum malam,  Kebaikan Pengambilan Harum Malam Yang Patut Anda Tahu

Kebaikan Dan kelebihan Pengambilan Harum Malam

Harum Malam telah di sahkan HALAL oleh Jakim dan kini mula mendapat sambutan yang mengalakkan dan semakin ramai pengguna telah mencuba produk ini. Tentu ada juga dikalangan pembaca blog saya juga sedang mengamalkannya bukan? Boleh la nanti anda berkongsi dengan saya kesan pengambilan Harum Malam ni. Saya pun nak tahu juga pengalaman anda sepanjang anda menggunakannya...

Oh ya..mari kita bercerita tentang kebaikan dan kelebihan Harum Malam pula...

Bahan-bahan yang terkandung dalam Harum Malam memang sangat sesuai diambil oleh kita wanita...Jadi antara kebaikan dan khasiat Harum Malam ini adalah :


* Ia membantu menyegar dan menyihatkan tubuh badan
* Membantu menghilangkan bau badan
* Menegangkan payudara dan mengencangkan otot
* Mencantikkan dan menyerikan wajah
* Menyihatkan rahim, mengetatkan faraj
* Merawat masalah keputihan
* Membantu menghilangkan bau yang kurang enak dan gatal-gatal
* Melegakan panas badan
* Memberi tenaga dan mengurangkan tekanan
* Mengurangkan kedukan kulit dan menganjalkan kulit
* Meningkatkan sisten ketahanan tubuh badan dan menstabilkan hormon
* Membantu membunuh bakteria
* Menghilangkan bau hanyir haid



Nampak tak kebaikan Harum Malam yang sangat bagus untuk kita wanita. Kita ni kesihatan luar dan dalam memang kena jaga...jangan diabaikan..ingat tu.

Agaknya ada tak pembaca saya yang tak sabar juga nak cuba Harum Malam ni??? haaa tunggu dulu.. sebelum anda nak beli..saya nak bercerita pula siapa yang boleh mengambil suplemen Harum Malam ini..

Ia sesuai diambil oleh :

 * Semua wanita  dan semua peringkat umur
 * Wanita yang berpantang atau sedang menyusu
 ( JANGAN DIAMBIL KETIKA MENGANDUNG )
 * Perempuan yang ada masalah bau badan yang kuat


Ingat tau perempuan mengandung TIDAK boleh mengambil suplemen ini. Amaran keras niii...kalau ambil juga, saya ketuk dahi nanti dengan sudu..haaaaa...jangan la marah..gurau sikit pun tak boleh... 


harum malam, produk harum malam,  Kebaikan Pengambilan Harum Malam Yang Patut Anda Tahu


Bagaimana pula cara anda nak telan Harum Malam ni? mudah saja... hanya ambil satu sudu sebelum sarapan pagi dan satu sudu sebelum tidur. Lepas dah telan masuk perut tu, boleh la simpan ke dalam peti sejuk..pastikan anda minum banyak air kosong juga ya...

Ok, sekarang anda mesti tak sabar nak cuba jugak kan?? Semuanya terpulang pada anda. Kalau anda ada masalah seperti yang diayatakan diatas, usah berlenggah lagi....

JOM DAPATKAN SEGERA!!!

Hanya RM33.00 bagi semenanjung dan RM39.00 bagi Sabah / Sarawak. Harga tidak termasuk pos.  Kandungan botol 250ml.

Untuk pertanyaan dan tempahan anda boleh terus menghubungi Legacy Secret Trading di :



Awas!! pastikan anda membeli produk yang original. Baca Cara Mengenal Pasti Harum Malam Original Atau Tiruan

Jom sihat dan bertenaga sepanjang hari...




19 November 2014

Al Quran Dengan Rumi - Beli Online Di BukuOnline2U



Rasulullah SAW bersabda :

Bacalah Al-Quran kerana Allah akan memberi ganjaran ke atas setiap huruf daripada bacaanmu dengan 10 kebaikan. Aku tidak mengatakan kepadamu Alif,Lam, Mim itu satu huruf tetapi Alif, Lam dan Mim itu tiga huruf

اقْرَءُوا الْقُرْآنَ فَإِنَّهُ يَأْتِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ شَفِيعًا

Maksudnya : Bacalah Al- Quran kerana sesungguhnya pada hari kiamat ia datang memberi syafa'at

Al-Quran adalah Kalamullah ( kata-kata Allah ) yang diturunkan ke atas RasulNYA sebagai wahyu. 


Al Quran Dengan Rumi,Beli Online Di BukuOnline2U,al quran

Dah lama juga nak cari Al Quran yang mudah untuk dipelajari. Al Quran yang ada rumi.. Ada kawan kata suruh tengok kat web Telaga Biru kot ada jual. Bila tengok Telaga Biru punya web, diselenggara pula tak boleh buka...terus cakap alaaaaaa....Lepas tu ternampak la satu web ni yang ada jual buku online. Melilau mata memandang setiap sudut web tu..lepas tu..hah..ternampak Al Quran pun ada dijual.  Hepi la rasa.. cepat-cepat la cari Al-Quran yang dikehendaki.

Alhamdulillah, jumpa pun.. terus saya terus membuat pesanan dan Al-Quran telah sampai ke tangan saya.

Al Quran Dengan Rumi,Beli Online Di BukuOnline2U, al quran

Al Quran Dengan Rumi,Beli Online Di BukuOnline2U, al quran

Al Quran Dengan Rumi, Beli Online Di BukuOnline2U, al quran

Al Quran Transliterasi dan Tafsir per kata AL-WASIM ni saya beli bersaiz A5. Saya suka yang saiz kecil senang untuk letak dalam handbag nanti. 

Yang menarik tentang Al Quran ini adalah 
  • Terdapat terjemahan per kata bagi setiap ayat
  • Beserta kod tajwid sebagai panduan mengenal hukum tajwid
  • Transliterasi lengkap ejaan rumi bagi setiap ayat

Al Quran Dengan Rumi,Beli Online Di BukuOnline2U al quran

Anda pun patut memilikinya juga. Kenapa? sebabnya..

  • Al Quran ini menggunakan khat Usman Thaha iaitu khat kaligrafi Arab yang terbaik
  • Terdapat kod-kod tajwib yang ditunjukkan di dalam ayat dan panduan cara bacaan untuk hukum tajwid tersebut
  • Terdapat bacaan yang dieja dalam rumi bagi membantu mereka yang baru belajar Al Quran dan membuat semakan bacaan
  • Mempunyai Thesaurus iaitu perkataan sinonim yang digunakan dan latar belakang surah
  • Terdapat terjemahan setiap perkataan dan juga setiap ayat dan lain-lain.

Saya beli Al Quran ni dengan harga RM 68.40 termasuk pos. Harga Asal tak masuk pos adalah RM65.00

Di kedai-kedai pun ada dijual, tapi memandangkan saya ni memang susah nak keluar ke bandar, dalam sebulan pun belum tentu saya keluar, jadinya paling mudah bagi saya adalah beli online saja.

Kalau ada yang berminat boleh layari BukuOnline2u.com

Oklah, jumpa lagi ya...senyum selalu...