27 July 2014

Ucapan Selamat Hari Raya

Ucapan Selamat Hari Raya


Sudah lewat malam...esok akan berangkat pulang ke kampung. Entah berapa jam agaknya sebab hari ni rakan-rakan update banyak jem. Pasti esok pun banyak jem..apa pun doakan kami sekeluarga selamat ke destinasi ya..

Untuk rakan-rakan, selamat hari raya juga buat anda. Semoga menyambutnya dengan penuh rasa syukur dan gembira. Jangan lupa nanti kirim kueh raya untuk saya ya...hehehe...gurau aje..

Tak lupa mendoakan buat saudara kita di Gaza..semoga mereka sabar dan tabah menghadapi ujian dari Allah...Allah ada denganmu...sabarlah sayang...




25 July 2014

Kad Raya Dari Rakan Blogger


Meriah tahun ni bila dapat kad-kad raya dari rakan blogger. Seronok rasa. Zaman sekarang semua guna kemudahan seperti sms nak ucap, tapi bagi saya, kad ni lebih best sebabnya boleh disimpan. Mana tahu 10 tahun tak pun 100 tahun akan datang, belek-belek balik..kenangan berharga tu. Agaknya entah dimana la semuanya nanti..Nak jumpa belum tentu. Jadi kad je la sebagai penganti..

Kad raya diterima dari bloggger Ruqaiyah Amanina. Hijau gitu... meriah tengok. Rasa suasana nak beraya.. hehe..tak sabar pula. Terima kasih Nina sudi bagi akak kad raya ni..Ada bisnes kad lagi tau.

Kad Raya Dari Rakan Blogger

Ini pula dari blogger Ainaa Roseberry.. pink hitam gitu.. Ainaa memang suka warna pink. Terima kasih juga Ainaa atas pemberian kad ni. Dapat sekali dengan bisnes kad Ainaa... best gituu...

Kad Raya Dari Rakan Blogger

Haaa...yang hijau putih pula kad raya dari seorang jejaka... eceeeh... hehe... kad raya pertama dari seorang atok.. iaitu blogger Afzalsukasuki. Besar kad raya nya. Terima kasih atok sebab sudi kirim kad ni pada saya.

Akhir sekali, Selamat Hari Raya Aidilfitri dan mohon maaf dari saya sekiranya ada buat salah dengan anda. Maaf kan ya, Jumpa lagi... senyum-senyum..



Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya



Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya

Inilah yang dinamakan tuah dan rezeki, alhamdulillah.. saya terpilih sebagai seorang pemenang antara 30 peserta untuk giveaway Ephyra Fasa 1 yang dianjurkan oleh Mialiana.com. Terima kasih Kak Mia dan juga buat pengasas Puan Amiza yang telah memilih saya untuk memenangi sekotak produk Ephyra bernilai RM197 dan juga tshirt eksklusif Ephyra. Hepi tahu.... Agak-agak boleh ganti Memey Suhaiza tak jadi duta produk? Hehehe, gurau aje...jangan marah haaa...




Sebelum ni, saya pernah minum Ephyra tapi yang trial punya. Sebab masa tu nak cuba-cuba dan lihat kesannya macam mana. Pun begitu, mungkin sebab kulit saya ni agak lambat nak pulih, dan tak sangka pula dapat hadiah giveaway tempohari, jadi saya terus la mengambil produk Ephyra ni..Cuba untuk 30 hari punya..

Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya


Sepanjang saya mengambil Ephyra ni, memang best dan sedap sangat. Kenapa?? sebab rasanya macam oren. Memang saya suka dan jatuh hati. 

Jadi pada pendapat saya, Ephyra ni memang saya rasa produk yang baik untuk saya. Sangat sesuai. Sebabnya, sebelum minum Ephyra, kulit saya agak kusam. Nampak tak bermaya. Ada jerawat dan rasanya banyak wanita alami masalah jerawat dan juga parut bukan..Sejak saya mengamalkan minum Ephyra, banyak perubahan. Jerawat semakin kurang.. Yang paling syok tu bila anak buah saya sentuh pipi saya, dia cakap " eh ciksu, kulit ciksu rasa licin la "... heeee, kembang kejap hidung saya.. telek-telek cermin siap usap lagi pipi, betul ke sebab saya pun cuba sentuh pipi, terasa kulit dah mula nak licin...jerawat tu biasa la masih ada, tapi tak macam dulu...terasa segar kulit.

Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya

Anda boleh tengok kulit saya sebelum dan selepas penggunaan selama sebulan  ( 30 hari ). Dan saya dah pun tanya pendapat rakan-rakan saya yang mana, mereka beri feedback, muka sebelum kelihatan agak kusam, dan muka selepas kelihatan nampak berseri dan flawless.. Itu kata mereka.. kata saya pula.. memang rasa perubahan kulit sekarang lebih comel gitu.. eceehhh..hehe.. Cumanya eyebag saya susah nak hilang dan mungkin kena terus kan mengambil supaya kesan eyebag tu nanti tak ada lagi.. Jadi memang kena bersabar lah.. dan teruskan minum supaya nanti kulit saya cantik macam Memey Suhaiza.. kan boleh jadi duta produk kedua lepas Memey.. eeeceehhh... ^_^

Cara saya ambil Ephyra ni hanya di waktu pagi saja. Punya lah nak jimat..mueheheh.. jadi selepas bangun tidur, saya minum 1 sachet. Kalau bulan puasa ni masa sahur la saya ambil...dan saya rasa lebih bertenaga..



Haaa, cuba anda pula yang merasai kesedapan dan keberkesanan Ephyra ni, pasti tak rugi. Dengan harga yang berpatutan. Anda memang patut cuba. Bila dah cuba anda pasti jatuh hati. Insyaallah...

Ok, pada anda yang nak tahu tentang produk Ephyra dan kesan, testimoni serta kebaikannya, anda boleh baca di entri INI dan  INI.

Untuk membuat pembelian dan maklumat lanjut anda boleh layari :

Official Website www.oceanlife2u.com
Instagram : ephyra2u
Telefon : 03 4141 7889
SMS : 019 3999 238
Emel : info@oceanlife2u.com

Jom sama-sama cantik....yokkk


Hadiah Bantal Untuk Blogger Bro Framestone

Hadiah Bantal Untuk Blogger Bro Framestone

Siapa kenal orang dalam gambar ni? jenggg... inilah blogger Bro Framestone dan isteri tercinta, Eirakan dengan si anak yang miut Baby Fisha. Hadiah dari saya untuk Bro Framestone sebab banyak bantu saya. Khas buat si Baby Fisha..

Jangan marah haa sebab saya cilok dan selongkar gambar Bro dan isteri dan Fisha kat facebook..mehmeh.. 

Harap dah selamat sampai ke tangan. Siapa nak tempah bantal macam ni pun boleh. Design tak kisah pun macam mana. Nak design sendiri pun boleh. Kalau nak tempah dan ada sebarang pertanyaan, boleh tanya saya di SINI


Bantal Cetak Bergambar

Bantal Cetak Bergambar

Pening nak cari hadiah buat sahabat atau teman istimewa? Jom dapatkan bantal cetak bergambar. Ada 2 jenis bentuk, bentuk hati ( love ) dan petak. Warna pilihan merah, oren, dan pink.

Gambar pertama design dari saya. Ini job dari bos. Ibaratnya saya ni selain bisnes printing kecil-kecil turut jadi designer bebas untuk bos saya. 

Gambar bantal ke dua adalah sample dari bos yang ditempah pelanggan dia.


Bantal Cetak Bergambar

Jengg.... kenal tak orang dalam gambar kat bawah ni? Blogger Bro Framestone. Saya hadiahkan sebab dah banyak bantu saya. Jadinya, saya godek-godek lah album Bro Framestone dan isterinya, kak EiraKan.. mehmeh.. cilok je gambar. Jangan marah haaa...Ada si comel baby Fisha lagi. Khas bantal ni untuk si miut tu..hehehehe

Kalau ada yang nak tempah bantal macam ni , boleh la tanya saya di SINI. Contoh lain bantal SINI

Bantal Cetak Bergambar

Ok, jumpa lagi...


Kad Raya Dari Blogger Dunia Sebenar Shida Dan Azwar Syuhada

Kad Raya Dari Blogger Dunia Sebenar Shida Dan Azwar Syuhada
Kad Raya Dari Dunia Sebenar Shida

Tahun ni nampaknya kena pulang ke kampung untuk beraya. Mulanya memang tak balik tapi abah nak balik ikut kan aje..sampai 30 haribulan..

Biasanya balik kampung dua tahun sekali..Baru ni bulan enam sudah balik, tapi tak berkesempatan nak melawat sanak saudara yang lain, jadi mungkin kali ini nak pusing-pusing Kelantan melawat semua sedara. Insyaallah...

Kesempatan menanti hari raya bakal muncul tak lama lagi, sempat juga lah bertukar kiriman kad raya, kad pertama saya terima dari blogger Dunia Sebenar Shida. Selain kad, dapat juga hadiah bookmark menang hadiah segmen i love nuffnang yang dianjurkan Shida..

Kad Raya Dari Blogger Dunia Sebenar Shida Dan Azwar Syuhada
Kad Raya Dari Blogger Azwar Syuhada
Ini pula kad raya dari blogger Azwar Syuhada. Kad raya kedua yang saya terima. Syok kan dapat kumpul kad raya dari sahabat blogger ni.. Simpan dalam kotak. Esok-esok lepas 10 tahun kalau tengok balik kad ni, mesti rindu kan. Ye la, nak jumpa belum tentu. kad je la yang boleh dibuat sebagai tanda ingatan.

Untuk Shida dan Azwar, terima kasih atas pemberian kad ini, tunggu pula kad dari saya sampai... Ok, jumpa lagi.. senyum selalu...